петък, 12 август 2016 г.

Ало, Тадъме?!


Добре дошли в новия ми блог! Заглавието няма нищо общо с писанието, но е част от як виц (има интернет, недей очаква да го пиша). Та след 3 години и кусур писане в друг блог, където публикациите бяха зверски тъпи и малоумни, а моите странно сериозни и странно пипани от модератора, рещих да си направя, как да го кажа, мое убежище за творенията (огромна роля за това има и Яца...та Яцо, благодаря ти, без това ще бъдеш от вероятно тези 5 човека, които ще четат това което е тук!). Направо казвам, че всичко тук ще бъде посветено на Пастир (митологията един вид), КИР (скоро част I от историята), простотии свързани с Пицарията, СборЪТ, параджията на ОУ „Христо Смирненски” и всичко което отключва странни вдъхновения за писания. Естествено писанията за музика (от онези които дрънкат разни неразбираеми неща) ще бъдат основни, защото това реално ме интересува и ми е хоби, и по моето му странна комбинация от крайно субективно и опит за обективно, което си е силно щизофренично. Ще гледам писанията да бъдат толерантни и да не засягат никой (едва ли, предвид снимката), но все пак смятам хумора ми за гениален/гениално прост/прост и май само аз си го разбирам. Глупаво е да очаквам стотици преглеждания, даже десетки ще са изненадващо много, но на малцината, които ще четат това тук, ще кажа едно огромно благодаря. Няма да бъде изненада, ако като четете ви липсва някоя буква/някоя в повече, запетайка, нееднократно съм доказвал, че в бързината да си покажа простотията, изтървам препинателни знаци, букви, губи ми се смисъла и те такива неща. Критика ще приемам, пък и да не приемам, няма лошо да ме наредите. И за край няма да лъжа с неща тип „очаквайте скоро публикациите ми”, защото въобще не знам, кога точно ще бъде втората (нали това се явява първа) и за какво ще бъде (простотия 100%).

Няма коментари:

Публикуване на коментар